Sunday, September 6, 2009

produk terbaek....

Salam sejahtera, saya telah menemui PIL MINDA yang telah di cipta olih seorang Ust Dr Jamnul Azhar yang mempunyai Klinik sendiri yang terletak berhampiran dengan perhentian bas di Sahab Perdana Alor Star Kedah. Perkenalan ini sebenarnya bermula apabila Ust Dr Jamnul memberi ceramah di Pusat Pengajian METRikulasi Kodiang Kedah. Peringkat pemulaan ini telah dicuba oleh anak saya sendiri yang mana sedang belajar di sana sekarang ini. Setelah penggunaan dalam masa sebulan beliau merasai kelainan dari hari2 sebelumnya, yang mana beliau lebih mudah mengingati apa yang dipelajari dan tidak mengantuk walaupun belajar sehingga dinihari dan pada keesokkan harinya masih segar. Olih kerana itu beliau telah mencadangkan kepada saya supaya menyediakan bekalannya sehingga habis belajar (peruntukkan setahun kerana tidak mahu wang poketnya diguna utk bekalannya). Beliau juga mencadangkan supaya diberi kepada adik2 beliau yang nakal dan malas untuk belajar.

Selepas seminggu diguna oleh anak2 saya yang nakal itu, saya dapati ada sedikit kelainan pada mereka, yang mana jika disurah melakukan sesuatu, tak lagi terdengar “nanti dululah”, kejaplah dan sebagainya keluhan mereka bila diarah melakukan sesuatu. Alhamdulillah dengan izin Allah. Amin..........

Kesempatan itu, saya telah berhubung sendiri dengan Ust Dr Jamnul untuk mendapatkan bekalannya dan seterusnya untuk di jual kepada sesiapa yang berminat untuk mendapat kebaikkan bersama. Ust Dr Jamnul adalah Penceramah Ugama/motovasi yang sering keseluruh Malaysia samada kepusat2 pengajian tinggi maupun ke Jabatan2 Kerajaan juga Syarikat Swata. Beliau juga selalu memberi ceramah di TV9 dalam rancangan Halaqah setiap hari Ahad.

Ust Dr Jamnul juga menggunakan PIL Minda ini kepada keluarganya. Oleh itu sesiapa yang ingin mencubanya bolehlah berhubung terus dengan saya ditalian 019-7339192 – Salmah

Pil Minda ini bukan hanya untuk pelajar sahaja, tetapi juga boleh dimakan oleh orang2 yang telah berumur.

Panduan menggunakannya: Sebiji setiap seminggu

Harga sebotol Cuma Rm 17.00 untuk 10biji bertahan selama 10 minggu.

No comments:

Post a Comment